fit kolorowe ciacho full-energy z owocami w home-made czekoladzie (bez pieczenia)




Ostatnio byłam trochę mniej aktywna na blogu, na wszystko złożyły się pewne komplikacje prywatne. Blog jest dla mnie ważny, ale bliscy i ich zdrowie najważniejsze.

Za to dziś mam dla Was zdrową wersję fit ciasta bez pieczenia, z owocami, w czekoladzie, na styl bloku czekoladowego z TEGO przepisu, tylko już bez fasoli;).

Kto powiedział, że żeby odżywiać się zdrowo, trzeba jeść nudne, bezbarwne posiłki?  Nie wierzycie, zajrzyjcie do moich innych przepisów:):D I jak to nie można jeść ciast:)?
Jeśli robicie treningi na 150%, jecie czysto, taki przysmak należy Wam się jak najbardziej po treningu lub do posiłku:). Jeśli nie szykujecie się na zawody, po co się katować i odmawiać wielu dobrych a zdrowych rzeczy. Bardzo łatwo wpaść w skrajność i przesadzić, a często kończy się to dla nas osłabieniem organizmu, złym samopoczuciem, nie rzadko poważnymi dolegliwościami zdrowotnymi.Ważne jest oczywiście by zachować umiar, postępować z głową i konsekwencją. Oczywiście, żeby było jasne, ja nie jestem zwolennikiem zasady "jedz co chcesz" (polskie IIHYM, "nutella team" itd itp), dla mnie kaloria kalorii nie równa i 100 razy bardziej wolę zjeść kilka kawałków takiego ciasta, niż snickersa ze sklepu.

Jak zwykle u mnie na blogu: przepis prosty jak gryf, robi się szybko jak sprint, poprawia humor jak dobry trening, a dodatkowo przez kolorki zapewnia nam chromoterapię, szczególnie w takie zimne i pochmurne  dni jak dziś ;) .

No to GO! :)

Co potrzebujemy? Same dobrocie:):

Baza:
- pół szklanki maku
- pół szklanki daktyli (ok 6-8)
- pół szklanki suszonych moreli (u mnie zamiast Walden Farms dip jabłko, bez kalorii, chemia, wiadomo;) ale od czasu do czasu genialne rozwiązanie i jest dobre)
-  garść posiekanych orzechów (nerkowce, ziemne, laskowe)
- pół szklanki płatków jaglanych
- pół szklanki sezamu
- 3 łyżki dżemu jagodowego bez cukru np z mojego PRZEPISU
- cynamon do smaku (łyżeczka)
- słodzik (erytrol, ksylitol) do smaku

Polewa czekoladowa:
- olej kokosowy 3 łyżki
- masło ghee (klarowane) - 1 łyżka
- mleko kokosowe bez cukru (najlepsze Eco mil, Alpro ma cukier) -3 łyżki
- 3 łyżki kakao
- masło orzechowe bez cukru i bez soli, np Meridian - łyżka
- ksylitol ok 2 łyżki (najlepiej spróbować, ale zostawcie coś na ciasto;)) 

Owoce do dekoracji:
- borówki
- nasionka granatu 

Wychodzi 12-16 kawałków (zależy czy kroicie w kwadraty czy prostokąty), ja pokroiłam na 12 sztuk i jeden kawałek ma 10g W/10g T/ 0,5 g B :) . Blaszka kwadrat o wymiarach ok 22x22cm. Pamiętajcie, że możecie manewrować składnikami w zależności jakie macie diety i makro;).
Chyba, że zrobicie ciasto na cheat meala, wtedy szalejcie i nie liczcie nic;P;)

Ja, jak wiecie, większość produktów kupuje w sklepie on-line fitness-food.pl, mam dla Was niespodziankę, a mianowicie wpisując kod : wonderwoman , możecie skorzystać z 6% rabatu na wszystkie produkty u nich:).



Siekamy orzechy, można pomieszać parę odmian.



Uwielbiam ten dżem jagodowy z nasionami konopii i chia (link do przepisu na początku tego posta;)), zostało mi jeszcze parę słoików. 




Dobrze dociśnijcie spód. Jeśli będzie za mokry, dosypcie płatków; jeśli za suchy- dżemu jagodowego bez cukru lub Waldena.


Nie cierpię wyjmować nasiona granatu..yyyh


Do tego przepisu ulepszyłam przepis na czekoladę. Oprócz oleju kokosowego, rozpuszczam jeszcze masło ghee i masło orzechowe. Smak jest niesamowity, o mały włos Mariusz zjadłby wszystko;P  ..albo ja XD







Szoooook Edka  :) 



Ja umarłam :) Pyszka! Warto po wyjęciu z zamrażarki chilkę odczekać, by ciasto lekko odtajało:).








Ciacho na wynos dla dziewczyn do pracy i "wieża" dla  Mariusza. A w tle, oprócz duszka z Księżniczki Mononoke, słoiczki z home-made wspomnianym już dżemem jagodowym oraz cytrynowym z TEGO przepisu <3.



 Gotowa na trening i do pracy :) Dziś na bojowo;) z ulubioną moro torbą od Mili-tu <3. 





A poniżej przepis :) Jak zapiszecie sobie jpg'a będzie wyraźny:)



Etykiety: , , , , , , ,