zdrowa biała czekolada bez cukru proteinowa trzyskładnikowa (nie tylko dla kulturysty :)



Już kiedyś wrzucałam ten przepis na facebooka. Jednak myślę, że trzeba go uwiecznić na blogu, ponieważ jest hitem w naszym domku :) i ciągle tylko słysze, "kiedy zrobisz tą dobrą czekoladę?" :D. Serio, czekolada z oleju koko się przy tym umywa:) Nawet krem kokosowy . Nawet.. masło z orzecha laskowego (choć może tu bym postawiła znak równości:)) .

Potrzeba do jej zrobienia tylko trzech składników!!


- masło kakaowe, które znajdziecie TU , ja używam pół opakowania na jedną tabliczkę czekolady <3
- erytrol  3-4 łyżki rozpuszczone w 1 łyżce wody
- odżywkę białkową (ok 20g ); dziś użyliśmy waniliowo-karmelowej, ale jeśli dodacie wanilię to czekolada będzie jeszcze bardziej biała! (jak poniżej -moja jedna z pierwszych wersji)



Co robimy:

1. Krążki kakaowca rozpuszczamy w rondelku, na małym ogniu. U mnie na indukcji ustawiam 4 lub 5.

2. Dodajemy do prawie rozpuszczonego tłuszczu odżywkę i  erytrol rozpuszczony w małej ilości wody na taką "papkę erytrolową" nie ciecz;). Wszystko mieszamy na jednolitą masę, po czym zdejmujemy rondelek z płyty i przelewamy gęstą masę do innego naczynia. Cały czas mieszamy, by masa się nie zważyła oraz nie pozostały grudki.



3. Masę przelewamy do prostokątnej formy silikonowej (ja polecam taką kolorową prostą, jak do ciasta, z Carrefour za 16 zł:))
4. Ozdabiamy czekoladę figami, bądź orzechami.
5. Wstawiamy czekoladę na pare godzin do zamrażarki:) najlepiej na noc.


*Jeśli nie macie odżywki białkowej serwatkowej, można spróbować z  mlekiem w proszku, np ryżowym lub kokosowym (ale powiem szczerze, że nie próbowałam nigdy w taki sposób; mam nadzieję, że wyjdzie).
*UWAGA próbowanie masy podczas robienia wymaga ogromnej siły woli, by jej od razu nie pochłonąć ;)

Buziaki! 







P.S. Kochani dla moich Czytelników firma www.fitness-food.pl na hasło:  wonderwoman, przygotowało rabat 6% :) 

P.S. 2. Również firma muscle-zone.pl ma dla Was niespodziankę:). Korzystając z kodu: KAROLA05 otrzymacie 5% zniżki na ich cały asortyment, w tym: odżywki białkowe, erytrol Soncone oraz suplementy i witaminy! <3

P.S.3. Pojawiły się świeże figi i polecam Wam je bardzo na pankejki z mojego przepisu (bez jajek) , z masłem z blanszowanych migdałów <3



Etykiety: , , , , , ,