3 kolejne pomysly na sniadania dla kulturysty:)


1. Omlet z kaszy jaglanej z budyniem i owocami:)

- Wasza porcję kaszy jaglanej,zmielonej na mąkę, u mnie 3 łyżki
- 3 białka jaj + 1 żółtko (można więcej, ja wolę zjeść omlet z masłem orzechowym;))
- cynamon, słodzik,

Wszystko mieszamy i smażymy z dwóch stron pod przykryciem.
 
- budyń bez cukru, 
- mleko roślinne bez cukru
- erytrol/ksylitol/stewia 

Na bazie tych składników przygotowujemy budyń wg instrukcji z opakowania.

Omlet smarujemy w połowie budyniem, w połowie masłem orzechowym. Pokrywamy owocami.

2. Kanapka z burgerem z indyka i bekonem


Idealne jako rozwiązanie na wynos. Może też stanowić kolejne posiłki;)
 
- Bułki robimy wg TEGO przepisu.
- Kotlety ze zmielonego mięsa z indyka robimy od razu w większej ilości na kolejne posiłki ( u mnie 5 porcji); można zjeść je z ryżem i sałatką:)
- bekon dwa plasterki na bułę- smażymy
- warzywka wg uznania:) polecam grillowaną paprykę, buraka i marchewkę:) oprócz tego pomidorek, sałatka;) 
- zamiast ketchupu użyj passatę bio z pomidorów , przypraw ją pieprzem i solą.

Na kotlety potrzebujemy:
500g  mięsa mielonego z indyka
4 kawałki suszonych pomidorów pokrojonych drobniutko lub zblendowanych lub pół puszki pomidorów z puszki (zblendowanych)
4 łyżki zimnej wody
1 łyżka oliwy
przyprawy: 
1/3 łyżeczki papryki ostrej, 1/2 łyzeczki oregano, łyżeczka kurkumy, rozmaryn, pieprz, sól, łyżeczka kolendry,  łyżeczka słodkiej papryki, łyżeczka przyprawy do drobiu Twój Smak

Mięso mieszamy ze wszystkimi składnikami i wyrabiamy ręką ok minutę. 
Uformować kotlety wielkości wg uznania o wysokości ok 1-1,5 cm. U mnie miały ok 7cm średnicy. 
Smażyć z dwóch stron przez ok 5 minut z każdej strony.

3. Tropikalne proteinowe placki z ananasem w cieście kokosowym



Przepis znajdziecie na moim drugim blogu: http://blog.muscle-zone.pl/tropikalne-sniadanie-dla-kulturysty/

Smacznego!!



Etykiety: ,