rozdrazniony, na redukcji?Na co czekasz.. Zjedz (fit ) snickersa!



Wahania nastoju? Rozdrażnienie, bo kumpel je przy Tobie kolejną zakazaną dla Ciebie rzecz, a babcia Ci wciska pomidorową na śmietanie;). Spadek energii? Na cardio idziesz jak skazaniec na krzesło elektryczne, a  na treningu siłowym 4 kilogramowe hantle wydają się za cieżkie;P Jak jesteś dłuższy czas na redukcji, to pewnie zaznałeś/aś tego:) 

Niestety jeśli chodzi o redukcję, to przytoczę słowa Jonny Bowden’a (dietetyk Men's Health): ” Musicie podejść do utraty tkanki tłuszczowej jak do związków: codzienna uwaga, dbanie, wsparcie, zarządzenie kryzysowe, interwencja, skupienie, uwaga i świadomość. Wymaga to zdolności do negocjacji. Wszystkie cechy, których nie mamy jeśli chodzi o jedzenie.”

Dziś przedstawiam Wam przepis, który na pierwszy rzut oka nie wygląda jak coś, co można zjeść będąc na redukcji;). Jednak z racji zawartości samych "czystych składników" , możecie w kryzysowych sytuacjach pozwolić sobie na kawałek lub dwa i wpisać go spokojnie w swoje makro. Do tego możecie trzymać go kilka dni w szczelnie zamkniętym boxie:). 

Fit Snickers, bo o nim dziś mowa, napełniony jest tylko zdrowymi tłuszczami: z masła orzechowego ( u mnie Meridiani bez cukru, bez soli i bez tłuszczu palmowego, dostępny TU),  orzechów brazylijskich oraz oleju kokosowego. Nie zawiera cukru (tylko erytrol), a masę karmelową stanowi nasz "ratujący tyłek" dip karmelowy Walden Farms:). 

Makro jest bardzo przyjemne (o ile nie przesadzi sie z ilością;)) 
U mnie kawałek ciasta (wyszło 16sztuk) ma 88kcal, 2B/9,9W/4,5T:), czyli snickers może się schować;p
Dla ciekawostki wartości "odżywcze" popularnego batona (cukry!!!):



















Smacznego fitfreaki!
Bądźcie dzielne!

Przepis poniżej:





Etykiety: , , , , , , , , , ,