Do kawy Part 2




Wyszliście już z łóżka? Ja jeszcze nie:) Wczoraj przygotowałam wszystkie posiłki i dziś mogę z godzinkę dłużej poleniuchować, zanim pójdę na trening. Ale kawa już zaparzona:)

Nowa poniedziałkowa porcja artykułów do kawy:

1. Jeśli chcesz być mistrzem w bieganiu, wystarczy przeczytać to KLIK i się do tego nie stosować :)

2. Jaka jest szansa, że masz w kuchni prawdziwą oliwę z oliwek? Raczej znikoma.. O tym jak przemysł spożywczy robi nas w konia.. KLIK

3. Bez względu na nasze stanowisko wobec tematu, powinniśmy się zeznajomić KLIK



4. Ja niestety super przystaweczki nie mogę zjeść ze względu na moją redukcję i przygotowania do zawodów. Ale większości z Was się przyda ten artykuł. No i ogromny plus za rysunki, sami zobaczcie:D KLIK

5. Odnośnie cheat meal'a i cheat day'a.. Zgadzam się w 100 
procentach z Panem Karmowskim KLIK

6. Nie mogłam się powstrzymać: Marvel wydał nowy komiks Star Wars :) Bez względu na różne opinie, ja tam czuje klimat Gwiezdnych Wojen :) KLIK


Kurczeee, przydałoby mi się lasso prawdy, ale po to by sobie do łóżka drugą kawę przyciągnąć, ehh muszę ruszyyć jednak tyłek.. ;) Miłego dnia!!



Etykiety: