sniadanie lub kolacja (jak tam wolicie;)) z quinoa i owocami


Mam dziś dla Was kolejny słodki i szybki przepis na posiłek węglowodanowy ;). Dla jednych będzie to alternatywa na śniadanie, dla innych na kolację ;). U mnie jest to moje węglowodanowe śniadanie przed-treningowe:)

Co potrzebujemy?  (na 2 porcje):

80g suchej komosy ryżowej czerwonej lub białej (bądź mieszanki;))

maliny, borówki - ilość wg uznania, u mnie po garsci malin i borówek na jedna porcję  

1 jajko

1/4 szklanki mleka kokosowego bez cukru Eco Mil

erytrol/ksylitol/miód (ale taki prawdziwy, ze znanej pasieki) do smaku 

cynamon do smaku 

migdały/płatki kokosa na wierzch do przystrojenia




1. Komosę gotujemy wg instrukcji z opakowania, stosując zasadę 1:2 kasza do wody. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni.



2. Dodajemy owoce do komosy ryżowej







3. Przyprawiamy słodzidłem, cynamonem




4. Przekładamy porcje do naczyń żaroodpornych wcześniej  spryskanych PAM'em lub Cooking Spray'em




Nasz miód pochodzi z pasieki z Dolnego Śląska, z uzdrowiskowego miasta Świeradów-Zdrój :)



5. Mleko mieszamy z jajkiem, mieszamy by się połączyły i zalewamy tą mieszanką kaszę z owocami. Można do mleka dodać słodzika.  Na wierzch kładziemy płatki migdałów i kokosa.


6. Wstawiamy do piekarnika na 20 minut (180 stopni, góra-dół)




Smacznego!

Enjoy the little things <3 !!

Etykiety: , , , , ,