#dokawy26




1. O stresie i jego wpływie na tarczycę


http://www.tlustezycie.pl/2013/03/jak-stres-wpywa-na-tarczyce-bedne.html

2. Czy wiecie, ze już po 2 tygodniach całkowitej przerwy od treningów siła naszych mięśnie zmniejsza się o 25%




http://kif.pl/www/trening/sila-miesni-zmniejsza-po-2-tygodniach-o-25/

3. Trening HIIT 


http://www.fitnessinfo.info/plyometryczny-trening-hiit-spalajacy-tkanke-tluszczowa-wedlug-melissy-bender/

4. Masaka... dla ludzi o mocnych nerwach..


http://ulubione.blutu.pl/mieso-chemia-oszusci-farba/


5. Oszukańczy produkt firmy Kupiec.. uwaga dla tych co nietoleruja gluten!!


http://polskiepola.pl/dziki-ryz-wycofany/

6. Rozciągacie się??



7. Najczęstsze błędy, które popełniacie podczas redukcji:

http://blog.muscle-zone.pl/bledy-zywieniowe-na-redukcji-ktore-najczesciej-popelniamy/

Miłego tygodnia i na koniec Wasze zdjęcia jedzonka. I najlepsze: @Idoprzodu zrobiła esperymentalny wypiek z poprzedniego #dokawy Przepięknie wyszło!! Też muszę spróbować. Mega zawijasy <3


źródło rysunków: Fitarena Lublin, Tumblr

Etykiety: