proteinowe czekoladowo-migdalowe cookies bez cukru i bez maki





No Tak.. znowu przepis na coś słodkiego;P  Przepraszam Was bardzo, ale ja po prostu nie potrafię żyć bez słodyczy, a w szczególności bez czekolady;P Tylko chcąc zachować formę,
Najważniejsze, że moje smakołyki nie mają cukru, a słodziki o  niskim IG nie powodujące wyrzutów insuliny, no i składają się ze zdrowych produktów.
Dziś przedstawiam Wam prosty przepis, który robi się w 5 minut, a piecze w 10, na pyszne chrupiące ciacha z masłem migdałowym i czekoladą (dosłownie!!). Do ich wypieku nie używamy mąki!!



A co potrzebujemy:
- 3 czubate łyżki masła migdałowego (można alternatywnie orzechowe),  najlepiej Meridian bez cukru, bez soli, bez tłuszczu palmowego , najtaniej dostaniecie TU
- mleko kokosowe lub migdałowe bez cukru, 2 łyżki, dostępne TU
-4 łyżki erytrolu, najlepiej kupić od razu kilo TU (najtaniej!!)
- czekolada bez cukru, u mnie Torras, u mnie TA, słodzona stewią i erytrolem
- łyżka kakao (można pominąć lub zastosować zamiast odżywki)
-nasiona chia - 2 łyżki
- 30-40g odżywka białkowa czekoladowa, u mnie hydrolizat TEN (u-wiel-biam!!)

Przepis znajdziecie na moim drugim blogu, na stronie: http://blog.muscle-zone.pl/proteinowe-czekoladowo-migdalowe-cookies-bez-cukru-i-bez-maki/














Smacznego!!

Etykiety: , , , , , , ,