Wyzwanie - 20 faktow o mnie




Obiecałam Wam na łamach Instagramu, że napiszę na blogu kolejne 10 z 20 faktów o mnie, do których napisania zostałam nominowana:). Z reguły nie biorę udziału w takich akcjach, jednak stwierdziłam, ze będzie to super okazja, by jednocześnie były to odpowiedzi na często powtarzające się Wasze pytania, które w coraz większej ilości, otrzymuje na maila bądź na łamach portali społecznościowych (pomijam te typu ulubione pozycje i nie chodzi zapewne o treningowe ;)).

Jeżeli przyjmie się taka forma odpowiedzi dla Was i będzie to dla Was interesujący materiał, będę wprowadzać go cyklicznie na bloga.

1. Jestem architektem wnętrz, z wykształcenia magistrem inżynierem, pracuje w biurze projektowym dla dwóch najlepszych projektantek w Polsce: Kariny Snuszki i Doroty Kuć, razem jeszcze z trzema koleżankami tworzymy team  Mood Works :) Zapraszam na naszego fb i stronę.
2. Mieszkam w Warszawie ale urodziłam się w Kielcach /Górach Świętokrzyskich, po czym mieszkałam w Białymstoku, Warszawie, Gdańsku, Sopocie, Londynie i na stałe osiadłam w Warszawie.
3. 3 lata byłam managerem firmy Zień Home. Od początku do końca tej firmy Macieja Zienia.
4. Czytam bardzo dużo książek, może nie tyle co kiedyś, z racji mniejszej ilości czasu, czasami dwie na raz, z reguły w komunikacji miejskiej i rano do kawy. Mam stos czekających na swoją kolej. Obecnie czytam poradnik o Paleo Wolfa i Fizykę rzeczy niemożliwych Michio Kaku.
5. Tak, czytam i czytałam od dziecka dużo komiksów o superbohaterach. Ten o Wonder Woman był zawsze perełką, było ciężko go dostać, ale " wychowałam" sie na xmenach ;p
6. Moje dwa koty brytyjskie czarnego Barneya i białego Edka mam niedługo. Barneya wybrałam sobie ponad rok temu w hodowli, a Edka wzięłam od chłopaka, który szukał dla niego nowego domu. "Duże wyzwanie", szczególnie jak kot jest długowłosy, a ty ubierasz się głównie na czarno;p
7. Nie nie mam samochodu, lubię po Warszawie jeździć komunikacją miejską, szczególnie metrem, które rozwija się w błyskawicznym tempie XD,  mam czas na czytanie i właśnie w niej dzieją sie często jakies dziwne rzeczy, co mi dodatkowo uatrakcyjnia życie XP czasami Batman podrzuca mnie gdzieś swoim batmobilem;p
8. Mam młodszą o rok siostrę, Anię. Miałyśmy jeszcze siostrę Kasię.
9. Nie robię treningów codziennie, ale jakbym mogła to bym robiła;)
10. Nie mam 22 lat, ale dziękuję:)


11.  Jestem uzależniona od słodkiego, muszę rozpocząć i zakończyć dzień czymś słodkim. Oczywiście dla mnie każdy posiłek mógłby taki być, jednak staram się ograniczać tylko do dwóch;).
12. Co mnie irytuje? Mało jest takich rzeczy:). No może Pan w Złotych Tarasach, który stoi na wejściu przed godziną 9:00 (czyli przed otwarciem centrum handlowego) i wpuszcza wszystkich pytając codziennie każdego wchodzącego z osobna: "A Pani/Pan gdzie?" I trzeba tak codziennie mówić.. na siłownie..eh;P.

13.Mój ulubiony "mój przepis":)? Home- made czekolada, chlebek i ostatnio blok czekoladowy:)
14. Tak, spotykam się z kimś :) Oboje łączymy w życiu trenowanie, zdrowe odżywianie oraz nasze inne pasje z codziennymi obowiązkami, związanymi z wykonywanymi zawodami.

15. Alkoholu nie pije. A jak pije to przed imprezą, by go wytańczyć i następnego dnia być w stanie zrobić trening;) Czasami, ale bardzo rzadko, zdarza się lampka czerwonego wina.
16. Z trenujących dziewczyn, podziwiam i szanuję wszystkie, które widać, że przy tym dają z siebie wszystko, nie obijają się;). A tak najbardziej Andreie Brasier <3
17. Jestem uzależniona od: sportu;), kawy, świata sci-fi, DC, książek, Star Wars, jedzenia, muzyki, projektowania

18. Tak, można się ze mną umówić.. Na trening, ale z racji że nie dysponuję dużą ilością czasu, proszę o uprzedni kontakt mailowy, a ja napiszę jak wygląda sytuacja:). Mogę również udzielić wskazówek żywieniowych. @@@
19. Ostatni publiczny projekt wnętrza, który zaprojektowałyśmy wraz z Mood Works to butik Łukasza Jemioła na rogu Mokotowska/Koszykowa.
20. Moimi guru są: Bóg, Schwarzenegger i moja mama;)