do kawy #19


1. Słodziki a nietolerancja glukozy:


http://kopalniawiedzy.pl/slodzik-cukier-otylosc-metabolizm-mikrobiom,21054

2. Mariusz Czerniewicz na temat sztucznych piersi u kobiet aktywnych sportowo:

https://www.facebook.com/mariuszczerniewiczcom/videos/vb.289085224528649/682935988476902/?type=1&theater

3. Świetny artykuł, o tym jak małymi krokami można zmienić swój styl życia na zdrowszy, lepszy. 
"[...] przeciętny Polak spędza przed telewizorem średnio 4 godziny dziennie!! Szok. Zastanów się ile dobrego możesz zrobić dla siebie w tym czasie. Trening z dojazdem, posiłki i jeszcze starczy na przeczytanie 2 rozdziałów ulubionej książki albo krótką drzemkę dla lepszej regeneracji."
http://www.fitness-food.pl/blog/2014/poniedzialku-dieta-najprosciej-zaczac-sie-zdrowo-odzywiac/

4. "Każda osoba, która zmienia swój wygląd poprzez ćwiczenia siłowe z pewnością jest mocno zmotywowana. Coś albo ktoś spowodowało, że osoba ta postanowiła kiedyś wybrać się do siłowni i rozpocząć ćwiczenia, a następnie przejść na dietę i przygotować się zawodów. Co to było, wie to tylko osoba zainteresowana, jednak można się domyślać, że były to nieprzychylne opinie na temat wyglądu, niska samoocena, wszechobecna moda na bycie fit czy chęć osiągnięcia sukcesów w sportach sylwetkowych. Bez akcji nie ma reakcji." Czy osoby trenujące to hermetyczna zamknięta grupa, o ego zwiększającym się wprost proporcjonalnie do wzrostu mięśni? Po części może tak jest;) Poczytajcie sobie. Dobry artykuł.


http://kif.pl/www/aktualnosci/ego-wielkie-tak-samo-jak-miesnie/

5. Jakie najczęściej błędy popełniają osoby, które w treningach i diecie "prowadzą się same", bez trenera, pisze mój zaprzyjaźniony kolega trener, Bartek:)


http://bartus0510.blogspot.com/2015/05/dieta-na-wasna-reke.html

6. Dlaczego warto wyeliminować nabiał z diety? Przedstawiam Wam 10 moich argumentów. 

http://blog.muscle-zone.pl/pic-czy-nie-pic-krowie-mleko/

7. Nowe badania, które pokazują, że fruktoza zwiększa apetyt na wysokokaloryczne potrawy:  

http://kif.pl/www/dietetyka/fruktoza-zwieksza-apetyt-na-wysokokaloryczne-potrawy/

 

A na koniec, jak co tydzień,  Wasze przepyszne zdjęcia z potrawami z moich przepisów <3



Już miałam publikować post, kiedy dostałam na Instagramie nową wiadomość, a tam to przepiękne zdjęcie!, musiałam je dorzucić *_*. Przepis na placki znajdziecie na moim drugim blogu Muscle - Zone.pl http://blog.muscle-zone.pl/nie-nudny-przepis-na-kurczaka-czesc-1-placki-z-cukinia/




 Buziaki!!

Etykiety: