Przepis na perfekcyjne sniadanie: pankejki ze szpinakiem, homemade wedlinka z kury i jajo sadzone


A może jutro na niedzielne śniadanie zaserwujcie sobie zdrowy i pożywny tort warstwowy, składający się z pancake'ów ze szpinakiem, płatkami owsianymi i białkami jaj, gdzie wisienką na górze jest ..jajo sadzone:). Do tego pomiędzy warstwami, pomidorek, kiełki oraz zrobiona samemu w domu wędlinka z kurczaka, na którą przepis znajdziecie w kolenym poście. Tak, dziś dwa przepisy na raz:)

Nie będę się dziś dużo rozpisywać, ponieważ mam gościa w postaci mojej siostry <3, a że rzadko się widzimy, chcę z nią spędzić jak najwięcej czasu. 

Jednak zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i przepisu na śniadanie, które dziś dla niej przyrządziłam:) .

Buziaki, miłego weekendu!!



Zapowiada się radosny dzień:) 



Jarzynka bez soli pochodzi ze sklepu: fitness-food.pl





No tak, ja sobie tu odkładam smażone pancakes'y, a w tle Barney co robi??


Kto powiedział, że koty boją się wody??:)







Przepis na wędlinkę znajdziecie w następnym poście.



Haha wygląda zwyrodniale, ale tak naprawdę są to dwie porcje na sobie;P Uwierzcie, połowa tego jest mega sycąca:)










OMG! Pycha :) To śniadanie, zrobione dla mojej siostry, tak naprawdę było moim II śniadaniem, ale tak to już jest jak się wstaje o 5:30 w sobote;)

Dziękujemy za uwagę:) 




Etykiety: , , , , ,