Przepis na ciacha z wafli ryzowych wg Trenera Bartka Szymalskiego ( ostrzegam! Mega chrupiace!:D)

 

Dziś podzielę się z Wami super prostym przepisem mojego trenera Bartka:) W bardzo łatwy sposób możemy zrobić chrupiące słodkie ciastka, które gotowe są po 15 minutach:). 5 minut sie je robi+ 10 minut piecze:) 
Trzymamy się poniższego schematu:) 
Kruszymy wafle, im drobniej tym lepiej, u mnie 5 sztuk po 9 g. Dodajemy odżywkę białkową wg uznania (5-15g, albo w ogóle można pominąć), cynamon, słodzik, można wiórki kokosowe jeśli ktoś ma potrzebę tłuszczy ;) i wodę. I standardowo nie dodajemy dużo wody, tak by tylko zespoiła wafle, ale żeby nam one w niej nie pływały. U mnie wyszła konsystencja jak na trzecim poniżej zdjęciu. 
Pieczemy na blaszce na papierze do wypieków ok 10-12 minut 200 stopni. Ja po 6 minutach blaszkę z Górnego poziomu przełożyłam na dół, pomimo programu góra dół. 


















Ciacha (Wasza porcja) polecam zjeść od razu  po podaniu na ciepło, później robią się mniej chrupiące.

Smacznego i miłego dnia!! 











Etykiety: , , , , , , ,