No to zaczynamy ... ale wpierw sie poznajmy






” A new journey to be started.
A new promise to be fulfilled.
A new page to be written.
Go forth unto this waiting world with pen in hand, all you young scribes,
the open book awaits.
Be creative.
Be adventurous.
Be original.
And above all else, b
e young.
For youth is your greatest weapon, your greatest tool.
Use it wisely.”

–Wonder Woman # 62 by George Perez
the scene where Vanessa Kapatelis graduates and Diana is hugging her

Sunday, March 25th, 2007

 Tymi słowami mojej ulubionej superbohaterki, chciałabym Was serdecznie zaprosić do śledzenia mojego bloga [Wiem, trochę nerdowsko, ale w końcu na Instagramie zostałam okrzyknięta "królową nerdów" i czuję się tym faktem zaszczycona;) ].

Osoby, które mnie doskonale znają, zapewne się już uśmiechają widząc nazwę bloga.. no tak bo jak inaczej mogło by być. Umięśniona brunetka z lassem, moja komiksowa idolka z czasów młodości;) Taaak... właśnie tak chce wyglądać całe życie;P Na pewno te osoby też się cieszą, że w końcu powstał ten wpis i blog, bo męczą juz mnie miesiącami...;) No widzicie JEST!

Osoby, które mnie mniej znają np z portalów społecznościowych, a jest ich już kilka tysięcy (nadal szok!O_O), wiedzą, że przede wszystkim jestem fitness freakiem, który o 5 rano zaczyna eksperymentowanie w kuchni wraz z dwoma kotami, biega po Warszawie z siatą pojemników z żarciem, po czym wyciska z siebie siódme poty na siłowni, robiąc kilkadziesiąt przysiadów ze sztangą. To właśnie tej części mojego życia będzie poświęcony ten blog. Treningi, jedzonko, liczenie makro, mięśnie, zawody, fitness sylwetkowe i dużo dużo więcej.

Muszę jeszcze wspomnieć, że..


Jest  część osób, która zna mnie głównie z branży wnętrzarskiej, ponieważ jestem czynnym zawodowo architektem wnętrz i wraz z ekipą M-D działamy prężnie na naszym europejskim rynku. Jest to moja najważniejsza pasja (mam ich tylko kilka;)), która daje mi zarówno olbrzymią satysfakcję, jak i byt. Niewyobrażam sobie życia bez niej. Jej poświęcam najwięcej czasu, pomimo, ze siłownia to mój drugi dom, jednak przepraszam z góry za opóźnione wpisy z powodu deadline'u projektów;P.

No i muszę wspomnieć jeszcze o niewielkim gronie osób, które spędzają ze mną co tydzień czas w alternatywnym świecie si-fi :D, oglądając ze mna filmy o (właśnie!) superbohaterach, Star Wars <3, horrory. Kochani, sorry, ten blog Was chyba zanudzi haha XD :** 


Teraz, jak już wiecie o mnie co nieco, możemy zaczynać z blogiem:)

Buziaki!

Karola




Etykiety: ,