dwie wariacje na temat ciastek owsianych (bez mleka,masla,oleju)




Pokażę Wam na dwóch przykładach, że podczas redukcji, nie musimy rezygnować z ciastek owsianych i że można je zrobić łącząc ze sobą prawie wszystko, a prawie bez niczego;P Nie musimy się trzymać ściśle popularnych przepisów z neta, gdzie dodają banana (u mnie zakazany), masła czy mleka.

Jedna wersja totalnie bez nabiału, obie bez mleka, masła i oleju. Oczywiście możecie dodać swoje produkty, bo mam nadzieję, że te banalne ciacha Was tylko zainspirują do eksperymentów;P
I od czego mamy foremki:D Możemy je ukształtować jak tylko chcemy, ja dziś użyłam koła i stworzyłam krążki.

Wersja 1. Mieszamy płatki owsiane i jaglane (Twoja porcja; u mnie po 30 g każdego ze składników), zgniecione widelcem truskawki ok 8 sztuk, białko jaja, słodzik. Mieszamy gęsta papkę i  formujemy w ciacha:) Z tego wyszły mi 3 b.duże ciacha:)

Wersja 2: Mieszamy wszystkie składniki: płatki owsiane (Twoja porcja, u mnie 120g), kakao 2 łyżki, płatki kokosowe 15g, opcjonalnie płatki z ryżu brązowego , słodzik i woda. 
Wodę daję na oko, na samym końcu, tyle, by masa była gęsta, nie za rzadka! Jak pożałujemy wody, ciastka mogą nam sie rozsypać. Woda musi zespoić wszystkie składniki. Tylko nie zróbcie zupy;).

Obie wersje pieczemy 25 minut w 175 stopniach:)




















 Przepisów  na ciacha mam znacznie więcej, z dynią z makiem:) Przepisy wkrótce:)
Niech moc będzie z Wami!
 


Etykiety: , , , , , , , ,